دانشجویان تجارت الکترونیک

بلاگ دانشجویان مهندسی تجارت الکترونیک واحد انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون


دوستانی که در درس ریاضی مهندسی مخصوصا قسمت مشتق مشکل دارند می توانند کلیپ های آموزشی را دانلود کنند و از این کلاس نهایت استفاده رو ببرند.


دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت اول

دانلود آموزش جادویی مشتق  قسمت دوم

دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت سوم

دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت چهارم

دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت پنجم

دانلود  کلیپ آموزش جادویی مشتق قسمت ششم

دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت هفتم

دانلود آموزش جادویی مشتق قسمت هشتم


نظرات  (۲۰۶)

سپاس از شما، و استاد وجدانی عزیز.
بسیار عالی هستند...
aaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud


mer30
فدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی داری خوب بوووووووووووووووووووووووووووود مرسی.
کلیپات حرف ندارن اسباد مشتاقم کردبه درس خوندن ریاض یه عالمه تشکرررررررررررررررررررررفوق اعاده عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
کلیپات حرف ندارن اسباد مشتاقم کردبه درس خوندن ریاض یه عالمه تشکرررررررررررررررررررررفوق اعاده عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
کلیپات حرف ندارن استاد مشتاقم کردبه درس خوندن ریاضی یه عالمه تشکرررررررررررررررررررررفوق اعاده عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
  • علی علیایی
  • ای کاش همه استادا مثله استاد وجدانی بودن خیلی ایشون عالی درس میدن
    بسیار مفید بود اگر امکان دارد مبحث انتگرال رانیز قرار دهید با تشکر فراوان...........
    با سپاس فراوان
    اگه میشه مبحث انتگرال رو هم بذارین
    عالی بود
    اگر میشه لطفا تدریس انتگرال رو هم بذارید.
    بسیار عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود دمتون گرم
    مرسی عالییییییییییییییییییییییییییییییییی بودفقط اگه میشه انتگرال رو هم بذارین
    چقدر زیبا و تآئیر گذار تدریس میکنید استاد وقتی ویدیوهای شما رو دیدم آرزو کردم که مباحث ریاضی را در حد اعلا بدونید تا نسبت به انتقال آن به دانش پژوهان اقدام نمایید. با تشکر
  • ابراهیم محمدنیا
  • روانیتم استاد من فردا امتحان ریاضی دارم مقطع کارشناسی جزوه استادمو دریغ از یک نگا باور کنید فقط و فقط دارم کلیپای زیبای شمارو گوش میکنم حتی اگه بیوفتم باز خوشحالم ک بلاخره مبحث انتگرالو مشتقو از زبان شیرین شما متوجه شدم بعد این همه مدت
    اگه همه استادا مثه استاد وجدانی تدریس میکردند فک نمیکنم کسی از ریاضی بدش میومد.
    خیلی عالی بودید
    محشره بود جناب اقای وجدانی عزیز
    با تشکر فراوان از جناب استاد بعد 12 سال از دوره کارشناسی و ابتدای دوره ارشد خیلی خیلی برام مفید بود
    بسیار عالی بود ممنون از لطف شما
  • علیرضا پورتختی : بندرعباس
  • سلام استاد گرامی .  بسیار بسیار ممنونم. ان شاالله همیشه موفق و در پناه حق تعالی سلامت باشید...
    من فکر میکردم هیچ وقت مشتق یاد نمیگیرم ممنون وسپاس استاد وجدانی ایا انتگرال هم ویدیو دارید؟
    خدا خیرتون بده .انشالله در همه امور زندگی موفق باشید
    بسیار بسیار عالییییییییییییییییییییییی
    سلام عالی بود متشکرم
    استاد یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااا سپاسگزارم عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
    سوال دارم آیا کلیپ انتگرال هم دارید 
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووود 
    خواهش میکنم اگر آمورش انتگررال هم هست بذارید سایت مچکرم

    سلام ممنون از لطفی که کردین اگه ممکن انتگرال و بقیه مباحث رو هم بذارین دانشجوهای پیام نور خیلی نیاز دارن تدریستون عالی بیانتون قابل توصیف نیس که بی نهایت خوبه

    یاشیاسیز استاد

    عالی بود ممنونم
    بسیار عالی بود واقعا دست استاد درد نکنه
    محشر بود
    خدا پدرو مادرت رو بیامورزد خدا خیرت بده واسمون غول ساختن با این درس دادنشون
  • محمد امین ساعدی از تربت حیدریه
  • سپاس استاد گرامی...بوسه میزنم بر دستانی که بدون هیچ چشمداشتی کاری میکنن.پاینده باشی و سر فراز
    خوب بود!!!
    با سپاس و درود فراوان از شما و استاد وجدانی
    استاد درسی را که میدهید اغلب می فهمند ولی چرا به هیچ اثبات دلیل یا استدلالی برای فرمول ها در کلیپ اشاره ندارید این فرمول از کجا آموده و به چه درد می خورد و همین طور انتگرال که مبحث به این مهمی در حسابان است به چه دردی میخورد چون حفظ کردن فرمول که هنر نیست
    اگه میشه زود تر جوابمو بدین 


  • علیرضا دهقانی
  • با سلام و تشکر ، عالی بود من واسه ارشد میخونم از این آموزش استفاده کردم. از استاد بزرگوار تشکر میکنم
    سلام.تشکر میکنم از استاد گرامی
    انصافا گفت هاشون مستقیم ب دلم نشست
    دمتون گرم
    فقط انتگرالم بزارین ممنون میشم
    استاد وجدانی من امتحان معادلات دارم دو ترم می گرمش نمیتونم پاسش کنم جان من انتگرالم بذار ای کاش شما تو دانشگاه تدریس داشتی 

    استاااااا دشما فوق العادهای متشکرم از زحماتتون
    استاد،خدا تمام رفتگانتون رو بیامرزه
    خدا به خودتون و خانواده سلامتی بده و به زندگیتون برکت و آرامش

    سلام  من شاید 10 بار کلاس رفتم و ریاضی خواندم ولی هیچ کدام  نتوانستد مثل شما درس رو انتقال بدهند .

    شما علاوه بر اینکه استاد ریاضی هستید استاد انتقال اطلاعات هم هستید که کمتر استادی اینچنین قدرتی دارد .

    استاد بقیه دروس ریاضی رو  کجا تدریس کردید لطفا بگوید منظورم دیگر مباحث ریاضی

    با تشکر  فقط در یک کلام باید بگم  عالیییییییی  هستید

    خدا خیرت بده. حقا که زکات علمتو دادی. هرکسی اینقدر بزرگی و سعادت نداره
    عالی است
    ممنون

    بسیار خوب و شیوا بیان کردین

    با تشکر از وقتی که گذاشتین

     

    بسیار بسیار ممنونم خدا خیرتون بده . دمتون گرم
    سلام خیلی ممنون واقعا عالی تدریس کردید ساده و کاربردی 
    موفق باشید 
    ممنون
    مختصر ومفید دمتون گرم خدا حفظتون کنه ایشالله
    سلام . استاد . خداوکیلى دمت گرم من سر این مبحث مى خواستم از دانشگاه انصراف بدم. خدا پشت و پناهت
    یعنی خدا خیرت بده,یعنی واقعا خدا خیرت بده..
    اصلا انگیزه نداشتم یاد بگیرم,اخه هرچی کتابهارو میدیدم سر در نمیاوردم.الان شرایطم تغییر کرد.
    بسیار عالی
    خیلی خیلی ممنون
    پس انتگرالش کووو؟؟؟؟
    سلام ممنون واقعا عالی بود
    من دومم با اینکه تا حالا نخوندیم خیلی خوب فهمیدم و توی حرکت شناسی خیلی ازش استفاد میکنم
    مرسی استاد عزیز
    خدا خیرتون بده سایتون از سر دانش اموزان و دانشجویان کم نشه


    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مرررررررسی ی دنیا تشکر
    صمیمانه سپاسگذرام استاد عزیز
    بسیار بسیار عالی و مفید سپاسگزارم
    سلام..خسته نباشبن..ممنون واقعا تدریستون زیباست..
    اما خب من خودم به شخصه تموم این قوانین رو بلدم...مشکل من با این نیست..
    شما گفتین تو ویدئوی اول که تموم و کمال میشه مشتق رو یاد گرفت...پس چرا نمیشه به سوالاش جواب داد؟؟ با این آموزه ها میشه سوالای دبیرستان رو جواب داد اما مثلا سوال های کتاب دیفرانسیل انتگرال توماس که برای ریاضی عمومی کارشناسیه واقعا میمونیم!
    سلام فقط در یک جمله بگم >> دمت گرم سالار
    سلام ممنونم واقعا عالی بود ارزوی بهترینها رو براتون دارم
    خیلی خیلی خیلی عالی ممنون که گلیپاتون رو در اختیار ما قرار دادید
    سلام استاد وجدانی درستکار باید بهت بگم که خیلی کارت درسته . من دانشجوی  کارشناسی رشته ی ماشین افزار هستم و فردا امتحان ریاضی عمومی 2 دارم . استادمون اصلا قدرت بیان خوبی نداره در آموزش مشتقات و انتگرال ها و دیفرانسیل های درجه  دو و سه و  قطبی . به همین خاطر برای یادگیری پس از جست و جو در اینترنت با وبلاگ شما آشنا شدم که قبلش کلیپتون رو در آپارات دیدم خیلی عالی بود . من تمام مشتقات  و انتگرال رو یک روزه یاد گرفتم  با اینکه حتی یک کلمه از مشتقات و انتگرال  بلد نبودم . ان شاالله دیفرانسیل  رو هم کمی یاد میگیرم و امتحانمو خوب  به پایان میرسونم . امیدوارم مباحث مباحث دیفرانسیل هم توی وبلاگتون باشه هنوز  به دنبالشون نرفتم در حال یادگیری  و تمرین مشتقات و انتگرال  هستم بخش  هفتم هستم . و دارم نظر میدم الان  تا عمر دارم شما رو بخاطر شیوه ی درست تدریس ریاضی دعا خواهم کرد . استاد هایی همچون شما باعث میشن که دانشجو انگیزه ی پیشرفت پیدا کنه در اوج ناامیدی. خدا حفظتون کنه واقعا منو نسبت به درس ریاضی امیدوار کردی . از صبح تا حالا زانوی غم بغل گرفته بودم  که ریاضی رو میفتم اما حالا خیالم راحت شد که از سه بحث مهم انتگرال و مشتقات و دیفرانسیل حداقل مشتقات  و انتگرال رو خوب یاد گرفتم به لطف شما . اما حیف که کمی دیر تر با وبلاگتون آشنا شدم . در ترم های بعدی مطمئن هستم مطالب و آموزش های مفیدتون برام کارا خواهد بود .
  • رضا معادی رودسری
  • استاد بسیار عالی بود ممنون از این توضیحات کامل که دادین لطفأ در مورد انتیگرال هم توضیح بدهید
    واقعا دمتون گرم استاد عاااااااااااااااالی بود..کاش استاده ما هم ی ذره یاد داشت مثه شما توضیح بده..خیلی ممنون
  • حمید محمدی
  • نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم ولی شاید شما تنها ترین شخصی باشید که در این کره اب و خاکی دوستون داشته باشم با تشکر از تمام کسانی که تلاش کرده اند تا به دانشجو ودانش اموز علم یاد بدهند واقعا عالی بود
    خیلی خوب بود موفق باشید خخخخخخخ
  • مهدی عباسی
  • واقعا عالی بود
    با تشکر از سایت و استاد محترم
    ممنون بسیار راحت و روان توضیح دادین عالییییییییییی بووود
    خیلی عالی بود
    خوب بود یعنی عالییییییییییی بود.

    دمت گرم. خدا خیرت بده.عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بود
    مرسی خیلی خوب بود خسته نشی انشالا
    ممنون. :)
    ممنون خیلی عالی بوددددد
    سلام عالی بوودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
    استاد برای شما فقط می تونم ارزوی سلامتی داشته باشم همین tnxxx

    Ey kash hameye ostada jaye inke darso sakht konan bar akse shoma ke inghad rahat dars midin va baraye mane mokhatab fahmidanesh inghad sade bod
    tnx
    به نظر من خیلی سطح پایین بود. در حد امتحانای کلاسی خوب بود. به هر حال ممنون
    ممنون از روش تدریستون 
    بی نظیر بود استاذ. ممنون
  • نرگس خان محمدپور
  • عالی بود میشه مبحث انتگرال و بقیه مباحث رو هم بگذارید

    سلام
    واقعا نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم!
    همیشه پاینده وسلامت باشین
    عالی بود.ممنونم
    بسیار عالی بود متشکرم . کاش همه اساتید با دل و جان برای درس خودشون وقت بزارن
    سلام استاد
    استاد به ایشون میگن که با جان ودل یاد میده ممنون
    خدا خیرت بده استاد من مدرکمو مدیون شمام
  • پرستو دهقان
  • باسلام وعرض خسته نباشید
    بوسه بر دستان بی منت شما 
    درود بر شما
    بسیار از شما سپاس گذارم!!!
    امیدی که شما به من دادین از هیچ جایی دریافتش نکردم!!
    یک دنیا سپاس از شما استاد گرانقدر!!
    بی نهایت تشکر استاد ارجمند تدریس شما فوق العاده است لطفا کلیپ های انتگرال هم بزارین 
  • mansour pouramirrazdari
  • احسنت به استاد گرانقدری چون شما که باید به وجود شما افتخار کرد.
    سپاس از شما، و استاد وجدانی عزیز.
    بسیار عالی هستند...

  • مصطفی منصوری
  • استاد وجدانی خدا خیرتون بده
     You are excellent thanks
    خدا خیرت بده استاد خیلی خوب بود
    خدا خیرت بده
    سلام استاد
    خیلی با وجدانی
    ممنونم
    سالم و سلامت باشید
    وووووووواااااااییییی استاد عالییییییی  بووووووووووووووووووووود
    سلام استاد عزیییییززز .. عااااااالی بود..
    اگه واستون امکان داره فیلم های انتگرال هم بزارید لطفا..
    ممنووووون...
    خدا بهت خیر بده .....مثل فامیلت با وجدان هستی
  • محمدضا رضا آوینی
  • بسیار عالییییییی بود استاد

    سلام عالی بود.حرف نداشت.تاحالا از کل ریاضی خیلی بدم میومد.ولی با دیدن کلیپاتون اصلا دیدم نسبت به ریاضی عوض شد.خدا خیرتون بده.استاد وجدانی واقعا آدم باوجدانی هستین.تاحالا با پارتی قبول میشدم ولی حالا میخوام خودم یادبگیرمشون.ممنونم
    سلام خیلی ممنون خیلی عالی بود ان شاالله موفق باشین...
    شما معرکه اید من اصلا انتگرال بلد نبودم مشتق و دست و پا شکسته یه کم بلد بودم با شما فول فول شدم شما بهههههههههههههههههههههههههههترینی
    خیلی ممنون استاد ،انقد شیرین بیان میکنین که آدم از ریاضی خوشش میاد ^___^،شما میگین بگو منم از اینور دارم میگم =)) جو خیلی شادی شد =)) یاد دوران مهدم افتادم خیلی با انرژی شدم دارم میخونم ،خدا قوت 
    خیلی عالی.وجودهمچین استادایی باید افتخار کنیم
    سلام استاد بسیاررررررررررررررررررررررررررر عالیست ممنونمممممممممممممممممممممم
  • خاطره اکوان
  • سلام استاد من دانشجوی رشته تکنولوژی عمرانه طبیعت دانشگاه گیلان هستم .واقعا تاحالا نشده بود هیچ استادی اینقدر خوب مشتقو توضیح بده و به طور کامل متوجه بشم.واقعا ازتون ممنونم

    عالی بود! هر قسمت رو دیدم بهتون آفرین گفتم .مرسیییی
    خیلی ممنون . خدا این استاد خیر بده 
  • عبدالرحیم ایزدپناه
  • با سلام و احترام به استاد گرانقدر جناب آقای وجدانی 
    قسمت اول برنامه آموزش مشتق شما رو دیدم . خیلی عالی بود . هم به زبان ساده هم کاربردی بود . خیلی وقته که دنبال چنین برنامه های آموزشی ام . اگر در ارتباط با تابع ، انتگرال ، معادلات دیفرانسیل و ... چنین برنامه های وجود داشته باشه خیلی عالیه . ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید از کجا باید بسته کامل رو خریداری کرد . منتظر پاسخ شما می مانم . با تشکر
    درود بر استاد وجدانی  . ای کاش بقیه استاد ها مثل شما به این خوبی درس میدادند
  • علی اکبر بخشایش
  • سلام و خسته نباشید خدمت اقای وجدانی واقعا درس دادنتون و نحوه گفتن مطالب بسیار عالیه دستتون درد نکنه واقعا به عنوان یه دانشجو ازتون متشکرم. ..آگه میشه مبحث انتگرال داخل سایت بزارید به همین نحو.. عالی میشه و کمک های شایانی به دانشجو ها میکنید بازم مرسی عالی بود
  • حسام اسفندیاری
  • واقعا عالی و حرفه ای , دمت گرم ,استاد , لطف کنید آموزش انتگرال هم بزارید.ممنون
  • نگین شاه حسینی
  • خیلی شیوا و رسا بود بیان استاد : )
    ممنون
    واقعاااااا عالی بود استاد ♥  :)
    استاد خداخیرتون بده با این تدریس تون 

    انشاءالله  هر چیزی از خدا میخواید  بتون بده.

    لطفا انتگرال  و دیگر مباحث  را هم بزارین   
                        تشکر فراون
    من دبیرستان انسانی بودم و یهو در مقطع کارشناسی به ما مشتق یاد دادن من هیچی نمیدونستم و نمیفهمیدم. واااقعا بی نظیرید از خدا هرچی میخواین بهتون بده ایشالا همیشه جلو پاتون اسون ترین راها باشه اگه میشه انتگرالم بذارین با سپاااااااااس فراااااااوااااااان خیلی ممنونم درس دادنتون محشر بووووود
    بسیار عالی بزرگوار تشکر  فراوان از زحماتتان

    واقعا عالی امتحان ریاضی داشتم حتی شنا از دبیر خصوصی ک کنارم تدریس میکنه عالی ترهستین واقعا ممنون ادم عاشق ریاضی میشه با تدریستون ممنونم استاد
  • ریاضی دوست
  • استاااااااد نوکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم...ینی اگه همه معلما اینجوری درس میدادن مدرسه بههههشت بود

    تدریس شما با کلام تشکر نمیگنجند ولی تشکر فروان. چیزی از گفتار متنی جهت تشکر پیدا نکردم استاد گرامی بسیار بسیار عالی بود . عمر طولانی برای شما آرزومندم . یا علی.
    استاد وجدانی عزیز باید بگم تا الان هیچ استادی یا معلمی رو ندیدم که مثل شما به این عالی ای و شیرینی و قدرت کلام بالایی که شما دارین تدریس کنه واقعا اگر همه ی اساتید ریاضی مثل شما تدریس میکردن الان همه عاشق ریاضی بودن
    فقط میتونم بگم خیلی عالی هستین و مثل شما من ندیدم

    ارزوی سلامتی براتون دارم یا علی
    بعد از عمری فک میکردم خنگم تو ریاضی ولی با تدریس زیبای ایشون تو 5 دقیقه یاد گرفتم مشتق رو
    خیلی عالی ،  آموزش مشتق توابع مثلثاتی کجاست پس؟

    استاد با تشکر 
    واقعا شیرینی ریاضی فعمیدم فردا هم امتحان دارم به کارم اومد 
    تشکر 
    با تشکر ، واقعا خیلی عالیه ممنون از این همه زحماتتون
    استاد ارجمند جناب اقای مجید وجدانی سلام وعرض ارادت .خدا نگهدار وروزی ده شما باش.۳۲!
     سلام 
    وجدانی وجدانن با وجدانی، دمت گرم خوب درس دادی 
    سلام. استاد یک دنیا سپاس از کلیپ های آموزشیتون. خدا بهتون سلامتی بده و به زندگیتون خیر و برکت فراوان!
  • ایدین تبریز
  • استاد واقعا دستت درد نکنه،ترم اول ارشد سیستمهای قدرت خیلی عالى بود،اگه ممکنه انتگرال را هم بذاریم.🙏🏻🙏🏻
    سلام دوستان کسی هست که دی و دی های اتاد وجدانی رو داشته باشه
    درس های ریاضی 1 و ریاضی 2 دانشگاه به اضافه معادلات دیفرانسیل
    اینجا کلیپها ناقصه 13 جلسه هست واقعا عالین.
    واقعا عالیه

    استاد ضمن عرض احترام و ارادت
    از شما برای کلیپهای اموزشی مفیدتون صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم
    موفق و پیروز باشید
    عالی بود  دستتون درد نکنه استاد عزیز
    ممنون از زحمات شما استاد عزیز بسیار عالی و مفید بود
    بزرگترین حسن شما این بود که بدون وارد کردن استرس درس میدید و شیوه و سبک خوبی دارید ضمناا شما سی دی اموزشی هم دارید

    خیلی خیلی عالی
    عاااااااااللیییییی بوددد خدااایییششش من الان کامل یاد گرفتم خداحفظتوووون کنهههههه استاااد😍💗
    اقاااااا دمت گرم بهتر از این نمیشد 
    دردو بلات بخوره تو سر این استادای الکی ک فقط اسم استادو یدک میکشن
    سلام. واقعا عالی و واضح. چندسالهموفق نشدم مشتق رو بفهمم. با یکبار دیدن تدریس استاد وجدانی،مشتق رو یاد گرفتم. منتها کاش تمام مبحث های مشتق رو بذارین. سپاسگزارم
    سلام اقای وجدانی خیلی مفهومی درس میدی .جامعه باید  تمام امکانت رو در اختیار شما قرار بده که خالصانه و اگانه قدم برمیدارید
    ممنون از استاد عزیز واقعا عالی بود و خیلی کمک کرد.
    استاد طرز درس دادنت حرف نداره 
    خیلی خوب مشتق میگه 💙💙💙💙💙💙💙💙 واقعا استاد خوبی
    خیلی خوب بود
    فقط اگه میشه در باده مشتق sin cosو.....توضیح بدید

    یعنی....واقعا عاااااااالی بود...
    تا الان که دانشجوی کارشناسیم استادی مثل شما ندیده بودم....
    واقعا بازم میگم عاااااالییییی بود ای کاش مبحث انتگرال هم اموزش میدادین
    آقای وجدانی......
    خیلییییییییی عالی بود ممنونم ازتون..
    عالیه استاد واقعن خوب درس میدین ممنوووووونممممممم
    ممنونم خدا پشت و پناهتون 
    آموزش انتگرال گیری رو نمیزارید ؟ 
    عالی بود 
    مرسی استاد عزیز❤
    فوق العاده مضحک و بد بود
    گوش کردن به درس های استاد وجدانی آدم را بیشتر علاقمند به یاد گرفتن ریاضی میکند ای کاش ای کاش همه استادان مثل وجدانی میبود تا از درس شان فیض می بردیم 

  • حمیدرضا چنگیزی
  • استاد عالی بود
    خیلی لطف کردین.شما با این کار به خیلی از دانش آموزا کمک کردین بازم ممنون
    سلام
    اگه امکانش هست فیلم های آموزشی انتگرال رو هم به صورت کامل بذارید لطفا.

  • محمدرضا عبدالهی
  • مگه داریم مگه میشه انقدر خوب
    عالیییییییییی بود استادی شایسته شماست
    سلام. متاسفانه من نمیتونم کیفیت اصلی ویدیوهارو دانلود کنم و ویدیوهایی که دانلود میکنم فوق العاده کم حجم و با کیفیت خیلی پایین هستند. چیکار میتونم بکنم؟
  • غلامرضا جباری
  • با تشکر از زحمات جنابعالی خیلی عالی درس دادید

    بسیار عالی خیلی متشکرم از توضیحات عالیتون 
    روشتون خوبه اما تمام قوانین رو نگفتید
    سلام  با تشکر از  تدریس خوب شما   از انتگرال هم بذارین
    عالی بود واقعا خوب بود 

    واقعا اگه این استاد نبود هیچوقت مشتق رو یاد نمیگرفتم
    لعنت به این استادهای بی سواد که فقط بلدن جزوه خونی کنن
    خدا هم شمارو هم استاد وجدانی رو همیشه شاد و موفق و پیروز نگهداره
    استاد دستون درد نکنه واقعااااا عالی.استاد انتگرالم بزارین واقعا بهش احتیاج دارم
    سلام با تشکر و سپاس فراوان از استاد وجدانی عزیز و بزرگوار واقا دست شمادردنکنه خیلی خیلی خوب توضیح دادید به صورت ساده و روان.تشکر.

    واقعا عالیه این استاد.کاش استادای ماهم اینجوری بودن.کسی میدونه ک سی دی های انتگرال استاد وجدانی رو چطور وازکجا تهیه کنیم؟

    سلام استاد وجدانی گل واقعا سپاس ودرود بر شما خدای محشره ممممننننووونن بخاطر همچین تدریس خوب .ممنون

    دستتون درد نکنه.ایشون نمونه واقعی یک معلم هستن که با عشق تدریس می کنن و ما هم به عنوان شنونده این رو کاملا حس میکنیم.

    چ استاد دوست داشتنی ای هستن ادم حوصله ش سرنمیره موقع گوش دادن

    دوسداره تفریحی هم ک شده نگاه کنه

    سلام. انشاالله خدا به شما خیر بدهد. 

    سلام. انشاالله خدا به شما خیر بدهد. 

    کارتون 20 بود

     

    من خارج از کشور تحصیل میکنم و هیچ دسترسی به کتاب و منابع خوب در ریاضی ندارم فقط میتونم بگم همیشه سلامت باشین نمیتونید تصور کنید با چه شوق و لذتی این مفاهیم و که به این زیبایی تدریس کردید و گوش کردم ممنونم

    خیلیییییی عالی بود اصلا ادم کلی ذوق میکنه انقد قشنگ توضیح میدید

    با سلام و عرض ادب

    تا به حال کسی به این زیبایی برایم ریاضی تدریس نکرده بود واقعا ریاضی چقدر با گفتار شما شیرین هستش ی دنیا ممنون از زحمات بی دریغتون

    خوشحال میشم فایل های انتیگرال و معادلات دیفرانسیل را از شما یاد بگیرم

     

    خیلی عالی بود

  • روح الله
  • سلام استاد گرامی

    اگر برای شما مقدوره آموزش انتگرال را هم بگذارید

    سه هفته دیگه امتحان دارم اعصابم بهم ریخته

     

    با سپاس فراوان

    به امید موفقیت روز افزون

  • امیرسینا
  • عالیییییییییییی

    خدا خیرتون بده استاد. دردو بلاهاتون بخوره تو سر یه سری از استادا

    با سلام خیلی عالی بود.الان میفهمم چقدر در مدرسه وقتمون بیخود هدر میرفت و مبحثی رو که توی 10 دقیقه میشه گفت رو 2 ساعت سر کلاس بودیم

    سلام استاد وجدانی عزیز من واقعا ازتون کمال تشکر رو دارم .من به ریاضی خیلی علاقه مند بودم اما وارد دانشگاه که شدم با مبحث حد و مشتق و انتگرال رو به رو شدم واز ریاضی زده .

    برای امتحان واقعا وحشت داشتم که هیچی بلد نیستم .اما باسایت شما اشنا شدم و واقعا اون حس علاقه مندیم برگشت .هرکسی میگفت فقط فرمول حفظ کن اما دوس داشتم که یاد بگیرم تا بتونم از ازش استفاده کنم .و اون عشقی که شما به ریاضی دارید به ماهم منتقل شد.یک سری استاد ها واقعا لیاقت استادی رو ندارن فقط جزوه میدن هیچی بلد نیستن .اما شما عشق دارین به درستون ..خیلی خیلی مچکریم استاد وجدانی سپاس فراااوواان

    باتشکر از درس دادن بسیار عالی استاد . ادامه بحث مشتق و انتگرال را از کجا دانلود کنیم ؟ تشکر گ

    سلام استاد وجدانی واقعا دمتون گرم ایشالله هرجا که هستید سرافراز وپیروز باشید

    حاجی پشماااااااااااااام

    خدا خیرتون بده،یعنی ریاضی برام عین کابوس بود،با آموزشای شما فول شدم،ایشالله هرچی از خدا میخاین نصیبتون شه

    با سلام

    تدریس شما بسیار عالیست.

    ممنون

     

  • ماهان مرادی
  • ایول عالی بود استاد

     

    نمی دونم چه جوری ازتون تشکر کنم استاد. فقط می تونم بگم هرگز چیزی در این حد ندید ه بودم. عاجزانه ازتون خواهش می کنم چنین تدریسی برای حد و انتگرال هم داشته باشید. با سپاس

    خوب خوب خوب نیود بلکه عالی بود

     

    عالی بود دستتون درد نکنه

  • سارا و ساسان
  • بسیار عالی  اقای وجدانی ممنون از پرگاری و شادابی و لطفتان... همیشه شادابتر و سالمتر و پرنفستر باشید...

     

    خداخیرتون بده ....اگه امکان داره آموزش انتگرال و خط و صفحه هم بزارید🙏

    سلام استاد بسیار آموزنده و جالب توضیح دادید. خیلی عالی بود بسیار سپاس

    درود خسته نباشی بی زحمت 15 فیلم  آموزش جادویی انتگرال استاد وجدانی هم بزار رو صفحه!!

    استاد ممنون واقعا عالی بود🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    سلام استاد بسیار عالی بود خدا خیرتون بده.

    ممنون از توضیحات خوبتون

    درود بر شما استاد بزرگوار، روش آموزش شما بسیار گیرا و به دل می نشیند و همین ویژگی خاص است که باعث گیرایی شاگردان شما میشود. تندرست و پایدار باشید. 

    دمت گرم به مولا           واس دانشگا نیاز داشتم مشتقو    حالمو خوب کردی

  • راضیه مهرافشار
  • درپناه امام زمان موفق باشید.ان شاالله

    خدا خیرتون بده وااااااقعا تدریستون عااااااااااااااااالییییییییی بود ، مشتق رو خیلی خوب یادگرفتم بقیه کلیپ هارو هم حتتتتتتتما دانلود میکنم و میبینم ، انقد ک خوب و شیرین تدریس کردین لذت بردم✌🏻✌🏻✌🏻

    〽️ *گروه آموزشی فرزانه 20* 〽️

    ثبت نام آغاز شد 🤩💯


    ✅با شرایط ویژه
    ✅اساتید برتر کنکور
    ✅اقساط بلند مدت 

    ظرفیت کد ۱ در حال تکمیل است ❗

     *همین الان خودتو برای ی کنکور رویایی آماده کن* 🥳🪄


    ☎️پشتیبانی و اطلاعات بیشتر :
    09031478296

    دروود بر شما که زحمت سایت رو کشیدید و دروود بر استاد وجدانی عزیز. ادامه کلیپها را کجا میشود پیدا کرد ؟آیا آپلود میکنید؟ انتگرال چطور؟

  • محمد صادق مرادی
  • استاد خیر امواتتون.واقعا عالی و آموزنده انشالله خیر ببینید

    واقعا عالی بود استاد خیلی با حوصله و اشتیاق درس دادید ❤

    واقعا ازتون ممنونم و براتون بهترینارو آرزو میکنم 🙏🏻❤

    انشالله همیشه خندون باشید🌻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی